Tarczownicy i Brodacze


#1 2012-08-29 02:33:03

Iweczko

Administrator

Zarejestrowany: 2012-08-29
Posty: 16
Punktów :   

REGULAMIN

1. GILDIA

1.1
Zasady ogólne:
1. Gracze nieaktywni dłużej niż 2 tygodnie (nowi 1 tydzień), którzy nie zgłosili tego w odpowiednim dziale na forum (Nieobecności) zostaną automatycznie usunięci z gildii.
2. Jeżeli masz jakieś pomysły na urozmaicenie/rozwój gildii, harmonogramu, zasad itp. napisz to w odpowiednim dziale na forum bądź skontaktuj się z jednym z leadów.
3. Będąc w naszej gildii nie przynoś jej wstydu i nie ośmieszaj się w towarzystwie innych.
4. Lider, vice lider oraz officerowie odpowiadają za wszystkie sprawy związane z osądem, karami i promocjami w Gildii. Decydujący głos posiada lider.
5. Wymagamy aktywności zarówno w grze, na forum oraz TeamSpeak’u.


1.2
Zabrania się:
1. Obrażania i wyśmiewania innych graczy.
2. Używania słownictwa oraz treści wykraczających poza granice dobrego smaku.
3. Żebrania i wyłudzania od innych graczy przedmiotów, złota, itp.
4. Reprezentowania innych gildii.



2. FORUM

2.1
Zakładanie konta:
1. Nazwa konta nie może być wulgarna lub obraźliwa, może to skutkować zbanowaniem użytkownika.
2. Tworzenie „multi” kont skutkuję zbanowaniem wszystkich kont.


2.2
Zasady ogólne:
1. Wszystkie posty muszą się odnosić do tematu, tzw offtopic będzie karany tak samo jak spam.
2. Osoby, których podanie nie zostało zaakceptowane nie mogą pisać na forum (poza działem rekrutacji).
3. Konto osoby, której podanie zostało odrzucone zostaje usunięte.
4. Kolor czerwony (tekstu) jest zarezerwowany dla administracji forum.
5. Po rejestracji masz 48h na napisanie podania. Jeśli nie zrobisz tego w tym czasie Twoje konto zostanie usunięte.

2.3
Zabrania się:
1. Używania słownictwa oraz treści wykraczających poza granice dobrego smaku.
2. Umieszczania na forum treści pornograficznych, wulgarnych, drastycznych.
3. Reklamowania innych gildii i serwisów, za wyjątkiem:
- akcji charytatywnych
- reklam nie nastawionych na zarobek
- reklam, które zostały uzgodnione z administracją forum.
4. Umieszczania treści niezgodnych z polskich prawem.
5. Spamowania w tematach i w PW.

2.4
Ostrzeżenia:
1. 3 ostrzeżenia = ban na tydzień bądź wyrzucenie z gildii
2. Jedno ostrzeżenie jest usuwane po miesiącu



3. REKRUTACJA

3.1
Zasady ogólne:
1. Wymagana aktywność (gra/forum/ts3).
2. Osoba przyjęta dostaje się na okres próbny trwający dwa tygodnie podczas którego sprawdzana będzie jej aktywność oraz zaangażowanie w życie gildii. Po tym czasie zapadnie ostateczny werdykt.
3. Złożenie podania jest równoznaczne z akceptacją regulaminu oraz znajomością informacji znajdujących się w dziale „wzór podania”.
4. Czym lepsze podanie tym większe szanse na dostanie się w nasze szeregi. Dlatego też proponujemy poświęcić na nie kilka dobrych minut.
5. Na napisanie dobrego podania masz tylko jedną szansę. Jeżeli Twoja radosna twórczość nie spodoba się nam, to nie będziesz miał już okazji do poprawy. Dzięki temu będziemy wiedzieć czy naprawdę zależy Ci na dostaniu się do gildii.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl